Travel

Honeymoon Stories: P A R A D I S E meets Earth in Seychelles

travel-seriouslyblack-seychelles-vacation-69

In perioada in care eram ocupata pana peste cap cu organizarea nuntii si mi se parea ca nu reusesc sa o scot la capat, o cunostiinta mi-a dat un sfat pretios, si anume sa acord atentie si locului in care voi petrece luna de miere. Mi-a spus sa plec undeva departe si sa stau cat pot de mult. Pe principiul “Make your honeymoon more awesome than your wedding”. De ce? Pentru ca dupa toata agitatia cu organizarea nuntii, meritam o pauza. In luna de miere sunteti doar voi doi, este un concediu intim si special, de care va veti aduce aminte cu drag.

Desigur, la momentul respectiv, pentru mine aceste considerente au reprezentat un factor de stres in plus. Au fost nopti nedormite in care am stat sa caut tot felul de destinatii care sa mi se potriveasca atat mie, cat si lui. Nu suntem genul de cuplu care sa doreasca sa stea la plaja de dimineata pana seara, ci mai degraba ne place sa exploram cat mai mult. Pe de alta parte, dupa o etapa cu multa incarcatura emotionala, simteam nevoia de relaxare.

Asadar, ce sa fie? Dupa ce am jonglat cu diferite idei precum Bali, Costa Rica, Cuba, sau o croaziera in Caraibe, intr-un final am ales o destinatie mai putin populara: Seychelles.
Seychelles este un arhipelag format din 115 insule, doar o parte din ele fiind locuite. Cele mai mari si mai cunoscute sunt Mahe, Praslin si La Digue si, in decurs de aproape o luna, le-am explorat pe fiecare in parte impreuna cu sotul meu. ❤️

Mahe

Mahe este insula cea mai mare, aici se afla si aeroportul din Seychelles dar si micuta capitala (cea mai mica capitala din Africa), Victoria. In Mahe am avut primul contact cu plajele superbe si cu apa turcoaz pentru care Seychelles este atat de renumita. Noi ne-am inchiriat o masina si, timp de sase zile, am facut turul insulei iar cand vedeam o plaja frumoasa, ne opream si ramaneam acolo pret de cateva ore. Desigur, ne-am rezervat jumatate de zi si ca sa vizitam capitala, Victoria, cu piata Sir Selwyn Selwyn Clarke, templul hindu si stradutele dimprejur.

Wearing: Forever 21 kimono

Tot in Mahe, am mai vizitat Gradina Botanica si Mission Lodge, un punct spectaculos de belvedere, unde regina Elisabeta a II a obisnuia sa-si bea ceaiul.

Wearing: Cloche Dress
Zara bucket bag
Kat Maconie Sandals

Tips: Daca ai chef de senzatii tari, trebuie neaparat sa incerci rollercoaster-ul local, mai exact: o plimbare cu autobuzul din Mahe. Este o experienta pe cinste, doar ca ai grija sa te tii bine!

Praslin

In Praslin, cea de-a 2 a insula ca si marime, am ajuns luand feryboatul din Mahe iar drumul a durat o ora. In Praslin am avut de bifat doua obiective importante: plaja Anse Lazio, desemnata de TripAdvisor una dintre cele mai frumoase plaje din lume (a 6 a, mai exact) si Valee de Mai, o rezervatie naturala inclusa in patrimoniul UNESCO, locul unde poti vedea palmierul Coco de Mer in mediul natural si sa vezi diferite specii exotice de animale si pasari in libertate.

Wearing: Maria Lucia Hogan Dress
Bensimon Sneakers
Mango Clutch

Intr-una din zile am fost intr-o excursie organizata pe insula Curieuse unde m-am imprietenit cu toate testoasele de acolo. Bine, exagerez, nu chiar toate … pentru ca sunt vreo 500 – 600 in total, dar cu toate care mi-au iesit in cale. Sunt foarte dragute si prietenoase iar daca le hranesti cu banane, te vor iubi enorm. Testoasele adora bananele, serios! Daca te vad cu una in mana, parca le observi in ochi entuziasmul si dorinta, prind putina viteza si se reped sa muste din ea. :)) Sunt haioase foc!

La Digue

Ei …stiti cum se spune? “Ce e mai bun se lasa la urma!” La Digue este cea mai frumoasa insula ever. Desigur, toate locurile din Seychelles sunt superbe dar, daca ar fi sa folosesc o expresie cliseu …. La Digue este perla din coroana sau, daca vrei, cireasa de pe tortul Seychelles. Nu am cuvinte sa descriu frumusetea acestei insule si sunt ferm convinsa ca nici fotografiile realizate nu ii fac cinste pe deplin. Un lucru va zic: in La Digue eu o sa-mi petrec a 2 a tinerete!

Wearing: Nissa Dress

Chiar daca este a 3 a insula ca marime din arhipelag, La Digue este foarte micuta, are o suprafata de doar 10 kilometri patrati. Nu exista masini aproape deloc, iar mijlocul de transport principal este bicicleta.

Plajele din La Digue sunt cele mai frumoase din lume, pe primul loc fiind Anse Source d’Argent. Ca sa ajungi la ea trebuie sa strabati domeniul L’Union Estate, un loc idilic cu plantatii de vanilie, cocos si testoase. In traducere libera Source d’Argent ar insemna “sursa de argint”, denumire care probabil face referire la pietrele gigantice din granit care inconjoara aceasta plaja pitoreasca.

Wearing: Custom Made Dress
Minelli Pom Pom Sandals
Oysho Hat

O alta plaja superba din La Digue este Anse Marron. Desigur, nu este la fel de populara precum Anse Source d’Argent si este si normal pentru ca este greu de ajuns la ea. Iar cand spun “greu” … sunt blanda! Nu exista un drum amenajat, asadar nici macar cu bicicleta nu poti sa mergi si, de asemenea, este recomandat sa angajezi un ghid local care sa te duca acolo. Pentru mine a fost o experienta memorabila! M-am cocotat sau, in alte cazuri m-am tarat printre bolovani uriasi din granit, am mers prin padurea tropicala si, o buna parte din drum, am mers prin apa care imi ajungea pana la umeri, carandu-mi rucsacul pe cap precum bastinasii. In final, efortul se merita pentru ca plaja aceasta este superba si tocmai pentru ca nu este la indemana oricui sa ajunga, locul este si mai deosebit!

Wearing: Forever 21 Kimono dress

In Seychelles esti in Paradis. Imbina marea cu muntele, relaxarea cu aventura. Plajele cu nisip alb si fin inconjurate de palmieri, apele oceanului Indian au o nuanta ireala de turcoaz si sunt atat de limpezi incat poti sa vezi pestii cum inoata pe langa tine. Daca te plictisesti, poti sa faci drumetii pe munte sau sa te plimbi prin padurea tropicala.

Wearing: Zara beaded top
Mango pants

Iar oamenii sunt atat de draguti si de amabili, toti localnicii cu care am vorbit stiau perfect atat engleza, cat si franceza si erau dornici sa te ajute cum pot. Mancarea traditionala, bucataria creola, este foarte buna (crede-ma pe cuvant! Cand vine vorba de mancare chiar sunt mofturoasa!), trebuie neaparat sa incerci puiul curry!
A fost realmente o luna de miere AWESOME si, sper sa ma reintorc curand in Seychelles. Daca nu, va jur, la batranete eu imi fac bagajele si ma mut in La Digue!